Ampidiro aloha ny tenimiafina
AO AMINY AO (PRAY'F)
(Nalaina tao amin'ny tononkira.serasera.org)
Fiainana eto an-tany Havako o!
Mihasarotra rvgdqf isan'andro izao
Mandalo sy miserana
Tsy azo hianteherana
Lazao izay tokony atao
Manantona an'i JESOSY ianao!
AO AMINY AO misy fiadanana
AO AMINY AO tena fiainana
AO AMINY AO fahasambarana
AO AMINY AO fitsaharana
Andriamanitra tsy mba mandao
Na inona ady izay hatrehanao
Izy dia fitiavana
Tsy manavakavaka
Ianao sisa itbtxxxv handrasany
Tiany ho zanany malalany
irmetd AO tononkira.serasera.org AMINY AO..............
Mihasarotra rvgdqf isan'andro izao
Mandalo sy miserana
Tsy azo hianteherana
Lazao izay tokony atao
Manantona an'i JESOSY ianao!
AO AMINY AO misy fiadanana
AO AMINY AO tena fiainana
AO AMINY AO fahasambarana
AO AMINY AO fitsaharana
Andriamanitra tsy mba mandao
Na inona ady izay hatrehanao
Izy dia fitiavana
Tsy manavakavaka
Ianao sisa itbtxxxv handrasany
Tiany ho zanany malalany
irmetd AO tononkira.serasera.org AMINY AO..............
--------
Link:
